Homepage

CONSTRUIM
EUROPA
IMPREUNA

Fisa biografica a dr. fiz. Arthur Dogaru

Data si locul nasterii: 21 aprilie 1967, Brasov, Romania. Studii: absolvent al Universitatii Bucuresti, in 1991, cu lucrarea de diploma "Rezonatori de laseri solizi". Doctor in fizica, in 1997, cu lucrarea "Raspunsuri temporale si spectrale la nonolinearitati optice"Statut actual in evidentele universitare americane: cetatean roman, rezident permanent in SUA. Cercetator asistent la Universitatea din Orlando (Florida) si profesor asistent la aceeasi universitate. Distins cu CREOL Felowship. Membru al Societatii Americane de Fizica si al Societatii Americane de Optica. Autor si coautor a peste 50 de lucrari stiintifice publicate in SUA.

Experimentul

Un fascicul laser pulsatoriu a fost indreptat asupra unei "incinte nucleare cu atomi de Cesiu", cu lungimea de 6 centimetri, formata din materiale speciale. Impulsul laser a durat 3 microsecunde, iar cheia intregului experiment a constat in raspunsul la intrebarea daca fasciculul laser va traversa incinta mai repede decit viteza luminii sau nu. Printr-o incinta cu dimensiune identica, dar in interiorul careia este vid, lumina laser trece in 0,2 nanosecunde. Prin incinta nucleara cu atomi de cesiu, fasciculul laser a iesit cu 62 de nanosecunde mai repede. Cu alte cuvinte, "intirzierea negativa" la traversare sau "avansul de puls" a fost de 310 ori mai mic decit "durata tranzitarii prin vid". Uluitorul fenomen s-a petrecut, acolo, in interiorul acelui spatiu special.

Inventie a ITEC premiata la Bruxelles - EUREKA 2002

COMPOZITII MULTICOMPONENTIALE PENTRU TRATAREA PSORIAZISULUI

Dosar OSIM nr. A/01117/2002

Autori: Diana Cristina Andrei, Constantin Andrei, Romania

Descriere: Compozitiile multicomponentiale conform inventiei se folosesc, sub numele de PSOROL, pentru tratarea psoriazisului - maladie grava care afecteaza circa 2-3% din populatia globului. PSOROL contine flavonoide extrase din plante cum sunt: sapunarita (saponaria officinalis), lemn dulce (glycyrrhiza glabra), rostopasca (chelidonium majus), sunatoare (hypericum perforatum), catina (berberis vulgaris), radicali liberi si/sau precursori ai acestora si vitamine. Solutie: Principiul activ al compozitiilor este reprezentat de radicalii liberi cu viata lunga. Folosirea acestora se bazeaza pe faptul ca majoritatea bolilor grave care afecteaza organismul uman sunt efectul unui exces de radicali liberi. Datorita continutului de radicali liberi cu viata lunga, PSOROL opreste proliferarea maladiei dupa mecanismul prezentate in schema alaturata. Radicalii liberi cu viata lunga folositi sunt selectivi, ei nu reactioneaza cu toti radicalii liberi si nu ataca celulele normale, ci opresc proliferarea celulelor epidermice anormale (keratocite). Avantaje: PSOROL incetineste si chiar opreste evolutia psoriazisului; Compozitiile conform inventiei dezactiveaza radicalii liberi si celulele radical; Compozitiile sunt omogene si administrarea lor nu produce efecte secundare; Compozitiile duc la cresterea imunitatii organismului; Compozitiile stopeaza proliferarea celulelor anormale dupa 3-4 zile de administrare; Eficacitatea acestora este inalta si sigura, depinzand si de tipul de excipient folosit; Compozitiile au de asemenea si un efect de regenerare a pielii. Aplicatii: PSOROL a fost testat pe pacienti voluntari. Rezultatele testelor sunt prezentate in tabelul de mai jos: Nr. de pacienti Vechimea bolii Rezultatele tratamentului cu PSOROL 30% 1-12 luni Vindecare in 1-3 luni 60% 1-20 ani Vindecare in 3-6 luni 10% 1-20 ani Ameliorati, dar inca sub observatie Mecanismul stoparii psoriazisului cu ajutorul radicalilor liberi cu viata lunga: R• - radicali liberi, inclisuv celul;e radical anormale: O2•-, HO•, HO2•, L• (radical lipidic), LO2• (radical peroxi-lipidic), LO• (radical alcoxi-lipidic), NO2•, NO•, P• (radical proteic) A-O• - radical liber cu viata lunga

english version

Visitor number

© 2000 Euro-Asia Foundation. All rights reserved.